בעוד המשטרה מפנה את היישוב בג"צ פסל את מתווה עמונה

איתי גדסי 4 Comment on בעוד המשטרה מפנה את היישוב בג"צ פסל את מתווה עמונה

ראש הממשלה בנימין נתניהו הקים הערב צוות שיקדם הקמת ישוב חדש, כפי שהבטיח למתיישבים לפני כחודש וחצי • יריב לוין: החלטת בג״ץ היא בבחינת זריית מלח נוסף על פצעי הפינוי של תושבי עמונה

ניגוד עניינים מובהק | אולם בג"ץ צילום: בעריש פילמר
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעוד המשטרה מפנה את היישוב בג"צ פסל את מתווה עמונה שאשרה הממשלה עם נציגי המתיישבים.

בתגובה ראש הממשלה בנימין נתניהו הקים הערב צוות שיקדם הקמת ישוב חדש, כפי שהבטיח למתיישבים לפני כחודש וחצי. הצוות יכלול את נציגי המתיישבים, עוזר שר הבטחון להתיישבות וראש הסגל של רה״מ. הצוות יחל לעבוד בטווח הזמן המיידי, על מנת לאתר מיקום, ולהקים את הישוב.

נפתלי בנט אמר כי ‏לאור דחיית מתווה עמונה בבג״צ יש לאשר בממשלה הקמת ישוב חדש לתושבי עמונה. זאת תהיה תשובה ציונית הולמת, ועלינו לבצעה בהקדם.

שר התיירות, יריב לוין אמר כי החלטת בג״ץ היא בבחינת זריית מלח נוסף על פצעי הפינוי של תושבי עמונה. דחיית המתווה מוכיחה פעם נוספת את הנתק המוחלט של שופטי בג״ץ מהעם וכי סולם הערכים שלהם עומד בסתירה מוחלטת לזה של מרבית הציבור הציוני בישראל. מיומי הראשון בכנסת אני פועל ודורש כי יבוצע תיקון עמוק במערכת המשפט. רק תיקון שכזה יוכל למנוע את הפגיעה המתמשכת בהתיישבות ובאחיזה היהודית בכל חלקי הארץ. אמשיך להעלות נושא זה בכל פורום ומעל לכל במה. אני מאמין כי בסופו של דבר ההבנה תחלחל ויושג הרוב הדרוש בממשלה ובכנסת כדי לשנות את המצב מן היסוד.״

ח"כ מוטי יוגב הגיב לפסיקה "בג"ץ שאת הרכבו הפוליטי קובעת היושבת ראש מרים נאור, מנע הסדרה שיכלה להקל על העוול. אל דאגה. אנחנו לא רק נתפלל "השיבה שופטינו כבראשונה והסר ממנו יגון ואנחה", אלא גם נפעל בכל דרך לרסן את הדיקטטורה של בג"ץ, בית המשפט הגבוה לעוול, ולהשיב את הדמוקרטיה למדינת ישראל."



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    כשהשופטים הפריעו לטראמפ הוא פטר אותם ופה לא

  2. 3

    חמודי,
    לטראמפ יש רוב רפובלקני בתוך הרכב שופטי בית המשפט העליון
    פה אין אפילו שופט אחד לא שמאלני בעליון
    זה ההבדל!

  3. 2

    ליואל מה ,

    הוא פיטר את התובעת הכללית שאמרה שלא תגן על הצו, תוך 3 שעות!!!

    כאן מנדבליט אמר שלא יגן על ההסדרה כבר מזמן ועדיין הוא חוקר את ראה"מ על השמפניות של מילצ'ן

  4. 1

    שוטרים רעים ואכזריים בן אדם טוב לא הולך להיות שוטר נקודה